Bel ons en leg uw vraag voor: 070 - 212 1904

Klachtenprocedure

Het Debatbureau hecht aan tevreden relaties. Het valt echter nooit uit te sluiten dat er misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u ontevreden bent over onze producten of diensten, laat ons dat dan zo spoedig mogelijk weten. Wij verzoeken u in dat geval om eerst contact met ons op te nemen voor overleg over het probleem. Wij zullen u dan zo goed mogelijk proberen bij te staan bij het oplossen van het probleem.

Schriftelijke klacht
Als uw probleem na een gesprek niet is opgelost of als dit zich niet leent voor een persoonlijk gesprek, kunt u een schriftelijke klacht indienen. U kunt deze klacht per mail of per brief aan ons melden. U hebt drie maanden de tijd om uw klacht in te dienen. Deze drie maanden gaan in op het moment dat uw klacht ontstaat.

Afhandeling klacht
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Bij iedere klacht zullen wij de volgen acties ondernemen:
• We versturen binnen twee weken een ontvangstbevestiging van uw klacht waarin de afhandeltermijn wordt vermeld
• We vragen om meer informatie bij de medewerker(s) die tot het moment van de klacht verantwoordelijk was (waren) voor uw zaak of zaken
• We vragen u eventueel om meer informatie en dragen de klacht over aan de directeur

De directeur zal vervolgens de volgende acties ondernemen:
• Het beoordelen van alle informatie en wegen van de argumentatie van beide kanten
• Het innemen van een definitief standpunt
• U schriftelijk informeren over dit standpunt en uitleggen waarom dit standpunt is geformuleerd

Wij bewaren de administratie van uw klacht tot één jaar na afhandeling. U kunt tijdens de behandeling van uw klacht, maar ook daarna, uw gegevens opvragen uit de klachtenadministratie.

Beroepscommissie
Als uw klacht ongegrond wordt verklaard en u bent het daar niet mee eens of als u het oneens bent met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich richten tot de beroepscommissie. De beroepscommissie draagt zorg voor de kwaliteitsborging van ons aanbod. De beroepscommissie wordt voorgezeten door expert ondernemerschap dhr A.P. Boone.

De beroepscommissie neemt in de regel binnen acht weken na ontvangst van uw bezwaar een besluit. Indien dit niet mogelijk is, wordt u hiervan schriftelijk in kennis gesteld en wordt u geïnformeerd over de termijn waarbinnen het besluit genomen zal worden. Het oordeel van de beroepscommissie is bindend voor Het Debatbureau.

De bovenstaande procedure sluit niet uit dat u zich tot de burgerlijke rechter kunt wenden.

Scroll to Top
English